ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ KAI AΛΛΑΓΕΣ

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από την εταιρία μας εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα από την εταιρία μας. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το κόστος αποστολής των προϊόντων προς την εταιρία μας.

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές και ακυρώσεις παραγγελιών, αλλαγές εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφει ο πελάτης δεν έχουν ανοιχθεί από την συσκευασία τους και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Επίσης τα προϊόντα κατά την επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο και το δελτίο αποστολής.

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Πρέπει να ελέγχετε προσεχτικά κατά τη παράδοση της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων καθώς και τη συσκευασία τους προκειμένου να διαπιστώσετε τυχόν ελαττώματα, όπως, σπασμένα εμπορεύματα, λάθος κωδικός ή λάθος είδος σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που θελήσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας υποδείξουμε την διεύθυνση που θα σταλούν τα επιστρεφόμενα προς εμάς προϊόντα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους

Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν.
Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί. Κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά.

ΕΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ(έξοδα που προκύπτουν από τη διαδικασία της αποστολής). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης: Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα nerdopolis και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα nerdopolis καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε κλειστή συσκευασία και στην αρχική τους κατάσταση.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Εφόσον το προϊόν επιστραφεί, η εταιρεία μας προβαίνει σε έλεγχο για το αν η υπαναχώρηση συντελείται νόμιμα.To nerdopolis.gr οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.